İptal & İade Koşulları Son Güncelleme 1 month ago
Hangi durumlarda sipariş iptal edilir?
Siparişin iptali için bize Çözüm Merkezi üzerinden ulaşabilirsin. Tarafların şu durumlarda sipariş iptal etme hakkı olur;
1- Freelancer'ın teklifte belirttiği zamanda siparişi teslim edememesi,
2- Freelancer'ın sipariş sürecinde geri dönüş sağlamaması
3- Freelancer ile sipariş iptalinde hemfikir olunması
4 - Alıcının sipariş sürecinde geri dönüş sağlamaması
5- Alıcının yorum ve puanlamayı öne sürerek ekstra hizmet taleplerinde bulunması
6- Freelancer'ın talep edilen hizmeti etik bulmaması
İptal talebin bu maddelerin dışında olup yine de iptal talebinde bulunduğun takdirde karşı tarafa iptal talebinin onaylanıp onaylanılmadığı sorulur. Freelancer seninle aynı fikirde olmadığını söylerse verilen hizmet Freelancer.org.tr editörlerince gözden geçirilerek karara bağlanır. Bu karar, siparişin revize edilerek son haline getirilmesi ve onaylanması da olabilirken, ücretin tam veya kısmi iadesi de olabilir.
Siparişinle ilgili sorun yaşıyorsan ya da aldığın hizmetten memnun kalmadıysan, sorunlu olduğunu belirttiğin bölümlerin ekran görüntülerini, madde madde gerekçe sıraladığın bir listeyle destekleyerek Destek Merkezi’ne iletebilirsin. İade politikası ile ilgili, onaylanan siparişlerin ödemesinin anında freelancera aktarıldığını ve sipariş sürecinin sonlandığını hatırlatmak istiyoruz. Bu doğrultuda sipariş onayı sonrasında ilgili iade işleminin gerçekleştirilmesi talebini direkt olarak hizmeti sağlayıcı olan freelancer’a iletmeni öneriyoruz.
Aklına takılan konular olursa bize her zaman destek merkezimiz üzerinden ulaşabilirsin. 🥰